Služba

Opravy

Záruční opravy
Se žádostmi o opravy se obracejte na svého prodejce výrobků SKIL (a připravte si doklad o koupi). Váš prodejce zajistí, že opravu nástroje provedou plně kvalifikovaní servisní technici. Nářadí můžete vrátit bez příslušenství a pouzdra. Před vrácením nesmíte nářadí demontovat. Náklady na opravu jsou hrazeny společností SKIL. V některých případech vám výrobek místo opravy vyměníme.

Pozáruční opravy
Se žádostmi o opravy se obracejte na svého prodejce výrobků SKIL.

Náhradní díly

COVID-19 ovlivňuje všechny části našeho života a našeho podnikání. Chtěli jsme vás informovat, že kvůli problémům s přepravou vám nebudeme moci dodat žádné náhradní díly. V tuto chvíli nemůžeme ani potvrdit, kdy budou naše náhradní díly k dispozici. Můžeme vám doporučit, abyste průběžně kontrolovali aktualizace na našich webových stránkách. Upřímně se omlouváme za případné nepříjemnosti.

Záruka

Všechno nářadí SKIL prochází důkladnou kontrolou a testy a podléhá nejpřísnějším procedurám kontroly jakosti společnosti SKIL. Proto SKIL poskytuje záruku na elektrické nářadí i měřicí přístroje. Tato záruka neomezuje práva kupujícího, která plynou z kupní smlouvy s prodejcem, či platné místní zákony.

Záruční podmínky

Návody k použití

Hledáte návod k použití? Můžete si ho stáhnout ze stránky příslušného výrobku. Starší nástroje SKIL najdete v našem archivu výrobků.